torsdag 5 januari 2017

Min nygamla amningsserie

Bild från avsnitt 2 ur "I Anneli"

Jag såg "I Anneli" när den gick för några år sedan och det känns riktigt upplyftande att se den igen. Det vimlar av antihjältar och Anneli och hennes "följeslagare och rådgivare i livet" Liket känns som en skruvad och störd version av mig och min vän och fd kombo Anna. Men vem är vem? Jag är nog den fula, smutsiga och glada till vänster och Anna är Marilyn Monroe till höger. Eller?

Perfekt serie att amma till, har jag märkt. Jag skrattar och blir glad vilket måste verka avslappnande för både mig och Minitiofsen, ett namn han faktiskt fått av samma redan nämnda Anna.

2 kommentarer:

  1. Haha jag försökte se I Anneli efter ditt tips, men gud jag dog efter typ 10 min och stängde av. Blir jag desperat får jag kolla in det igen :D (jag tror förresten, utan att veta egentligen, att vi båda nog är en blandning av den smutsiga glada och monroe. hehe.)

    Och ja, Mintofsen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jag kanske är lite knasig som gillar den serien men jag tycker att det är skönt att se nåt som handlar om folk som varken är rika eller perfekta... :)

      Och ja, vi är nog en blandning!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...